sâmbătă, 8 octombrie 2011

Primul meu succes important in gradinarit:-)

De gradinarit  m-am apucat prin 2007, insa primul succes mai important in munca mea de gradinarit a fost in 2008. Jardinierele pe care le-am amenajat in primavara lui 2008 au starnit invidie si admiratie din partea vecinilor si a trecatorilor. Florile plantate in primavara si ingrijite cu multa constiinciozitate si dragoste mi-au rasplatit din plin munca. La geamuri curgeau pur si simplu cascade de flori.












Le-am acordat suficient de mult timp ingrijindu-le. Zilnic curatam florile uscate, saptamanal le tratam si le puneam ingrasamant si udam ori de cate ori era nevoie. Uneori chiar si de doua ori pe zi, dimineata si seara.
Aici gasiti mai multe informatii despre cum sa amenajati si voi jardiniere: http://www.egradinar.ro/jardiniere.html
Gradinariti cu dragoste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu