vineri, 16 martie 2012

Oficial, prima zi de primavara!

Azi a fost prima zi de primavara adevarata. Cam 15 grade la soare iar vantul nu a batut aproape deloc.
A fost o adevarata placere sa stau pe afara si sa gradinaresc. Doar mi-am facut incalzirea...
Intr-o galeata in beci am depozitat toate plantele bulboase pe care nu am apucat sa le pun in pamant in toamna. Bineinteles ca au inceput sa incolteasca bine de tot. Pentru ca nu am stabilit un loc in gradina unde le voi pune aceste plante pe termen lung, le-am pus in ghivece mari pe terasa. Sper doar sa nu fi fost prea tarziu.

Dupa ce am asezat bulbii incoltiti am asternut un strat de pamant, astfel incat sa-i acopar.
La fel am procedat si cu ceapa decorativa (allium cepa)


Sunt curioasa ce va iesi din aceste ghivece, dar rezultatele le voi posta pe blog, promit!

Incet, incet dispar si ultimele petece de zapada, iar dedesubt se vede cat de grea a fost iarna asta. In gazon au aparut cateva transee sapate de vietati (inca nu imi dau seama ce sunt exact, dar banuiesc ca sunt soareci)

Ati mai vazut asa ceva? Stie cineva despre ce e vorba?
Nici leylandii (brazi ideali pentru garduri vii) nu arata prea grozav, sper ca odata cu venirea caldurii sa se mai redreseze.

Au inceput sa apara si primele semne de primavara.
Asadar, nu mai e timp de lenevit pentru ca primavara a venit! Sa aveti un sezon plin de satisfactii si roade!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu