duminică, 18 martie 2012

Primele flori din acest sezon!
Pe o vreme neobisnuit de calda pentru aceasta perioada (cam 23 de grade) am inspectat azi toata ziua gradina si am constatat urmatoarele...
Desi zapada era mare, inca din luna februarie asteptam sa vad cu nerabdare daca bulbii de ghiocei pe care i-am primit de la o prietena anul trecut in martie s-au prins sau nu...Cautam prin zapada, dar degeaba, asa ca, mi-am pierdut speranta...pana azi cand am avut o minunata surpriza!
Se pare ca plantarea ghioceilor a avut succes! Azi si-au scos capsorul timid din pamant si au declarat ca primavara si-a intrat in drepturi.


Luna martie e mai zgarcita cand vine vorba de flori dar o planta draga mie e in plin sezon floral. Este vorba de Calluna Vulgaris (iarba neagra) Planta vesnic verde, nepretentioasa si care infloreste iarna!
Plantele bulboase pur si simplu cresc vazand cu ochii.



Au mai ramas doar cateva petece de zapada care sper sa se topeasca cat mai repede pentru a-mi permite sa fac curatenie de primavara in straturile de flori.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu